dimarts, 29 de març del 2011

Poesia, ràdio, Rosendo i...

...una noia que em cau molt bé.

Estimades i estimats!

Ella és la Maria, una noia que em cau molt bé. No només perquè sigui la directora del programa de ràdio, a punt6ràdio de Reus, Dents i Ungles, ni perquè m'hagi convidat varies vegades de visita a la Mancha, el seu territori natal. Cert és que és molt guapa i te una veu brutalment radiofònica, i una paciència infinita, al igual que una capacitat per refer-se d'allò més gran. Ni tan sols puc dir que em cau bé nomes perquè visquem plegats. Possiblement sigui la suma d'aquestes tontàs, més algunes altres, les que m'ho facin passar bé, sabent de l'existència d'ella, de poder compartir estones i sopars plegats. Jo sabent  de la total i innocent  absència de recriminacions per la seva banda. Ella rient de la propera idiotesa dita per la meva part.
Us deixo l'enllaç del darrer programa Dents i ungles on no només la Maria s'ha atrevit a barrejar Manuel Vazquez Montalban i Rosendo, sinó que a més m'ha deixat fer de rapsoda fatal.

3 comentaris: