diumenge, 29 de gener del 2012

En Guillem i la Joncosa del Montmell

Estimades i estimats,

Fa dies que no parlo de la meva escola, la meva petita escola, allà a la Joncosa del Montmell. Petita de mides, gran en quant a projectes i realitats. Enorme en potencial d'un claustre encoratjat amb un projecte que fa massa temps que esperava a funcionar, enguany si. Comencem.

I dins d'aquesta dinàmica d'aprendre, d'escoltar, de viure i conviure, hem gaudit aquest mes que ja s'acaba d'una persona que no oblidarem, en Guillem. Però millor que jo, amb les meves paraules, us deixo les seves que ho explica millor.

Querido claustro del CEIP Teresa Godes i Domènech, a todos y todas, desde las que formáis parte del equipo directivo hasta las que aseguráis que las aulas estén limpias y agradables, quiero daros las gracias. Gracias por dar luz a la pedagogía. Gracias por ser uno de los faros que iluminan esta oscuridad. Gracias por haber optado por un camino difícil y, a menudo, pedregoso; aunque, cabe decirlo, no exento de alegrías. Gracias por mostrarme vuestra ilusión, vuestro dolor, vuestra tristeza, vuestro esfuerzo, vuestra esperanza, vuestra risa, vuestra humanidad. Gracias por seguir andando, enviando destellos a cada rato, a pesar de las dudas y la muchas dificultades que se os presentan día a día. Gracias por ver a los niños y a las niñas como Seres humanos con todo su potencial interno por desarrollar. Gracias por intentar trasladar al siglo XXI algunos los mejores aciertos pedagógicos del siglo XX

Si cliqueu aqui podreu llegir el post sencer i de pas veure el seu bloc, ser para educar, un bloc de referència dins de l'educació.
Que el gaudiu!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada